Marjan Račnik
Podjetnike, vodje in druge osebe, ki želijo boljši in učinkovitejši, spodbujam ter spremljam pri pozitivnih spremembah.
Marjan Račnik, rojen leta 1964, trener nevrolingvističnega programiranja (NLP) živim v Prožinski vasi pri Štorah. Sem podjetnik in vodim različne treninge in učne delavnice. Od standardnih treningov nevrolingvističnega programiranja (NLP), treningov prodaje, komunikacije, javnega nastopanja, timskega dela (teambuilding programi) do treningov vodstvenih veščin, za katere sem se še posebej specializiral.
Z vodenjem neformalnih izkustvenih izobraževanj se ukvarjam že od leta 1995, ko sem postal mentor študijskih krožkov, ki potekajo pod strokovnim vodstvom Andragoškega centra Slovenije.
Poklicno sem bil 18 let zaposlen v kovinski industriji, eno leto v direktni prodaji in dobra štiri leta v veleprodajnem podjetju. Branje, javno nastopanje, pisanje ter kreativno delo, so izzivi, s katerimi se rad in z veseljem ukvarjam že leta in leta.
V letih 2002 in 2011 sem spoznaval nevrolingvistično programiranje in se usposobil za praktika NLP (2003), mojstra NLP (2004), trenerja NLP (2006) in NLP Master Coacha (2011). Sem zaprisežen zagovornik vseživljenjskega učenja, rad berem knjige in se redno udeležujem seminarjev, delavnic in treningov s področja podjetništva, marketinga, poslovne komunikacije, razvoja vodstvenih veščin, ustvarjalnega mišljenja, optimizacije poslovnih procesov itn. Od februarja 2016 naprej sem tudi moderator Organizacijskih sistemskih postavitev in sistemski coach.
Januarja 2007 sem kot samostojni podjetnik registriral podjetje za izvajanje neformalnega izobraževanja, najprej sem v njem deloval kot »popoldanski« s. p., aprila 2008 pa sem se popolnoma samozaposlil.
Kot licenčni NLP trener sem včlanjen v mednarodno zvezo NLP trenerjev INLPTA (www.inlpta.si) in aktivno sodelujem s Slovenskim društvom za nevrolingvistično programiranje (www.snlp.si). Udeleženci pravijo, da so jim moji treningi všeč, ker potekajo v sproščenem vzdušju, z obilo praktičnih primerov, z izkustvenimi vajami in z aktivnim vključevanjem udeležencev v učni proces.